Boktips

Martina Haag

Oavsett om du är stressad småbarnsmor, arbetslös skådespelare eller helt enkelt bara försöker få vardagen att gå ihop så är Martina Haags böcker ett riktigt lyckopiller! De är så där underbart härligt befriande, roliga utan att vara för klämkäcka men med en viss allvarlig underton på sina ställen. De är dessutom oerhört lättlästa. [Tack Anna som gav mig den första boken i födelsedagspresent!] 
   Det är ibland svårt att hålla sig för skratt när man läser, vilket kan orsaka en del roade blickar på tunnelbanan... *s* Men det bjuder jag på! Och här bjuder jag på tre boktips (den senaste har jag ännu inte läst och kan därför inte uttala mig om men om den liknar det andra hon skrivit är den förmodligen lika läsvärd) av ovan nämnda författare:


   
                  
       

 
                 
                                                 

Bilder hämtade här.
Postat av: Anna

Vad roligt att du gillade boken! Ida har ingen blogg tyvärr. Klart Elsa ska ha puh lakan. Vi är på gång att göra om hennes rum, kollat på tapeter och det finns hemskt finamed nallepuh, får se om det blir det eller om jag kan hålla mig ifrån att köpa just det. hihi.

2008-08-06, 13:51:02 - URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Misen

Verkligen, jag vill gärna åka tillbaks igen och då se lite mer av landet. Det verkar så fint på landsbygden. Kram!

2008-08-06, 21:10:09 - URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Liselott

Läst allt hon har skrivit, hon är definitivt skitrolig och fantastisk! Jösses som jag har skrattat!



Kram Liselott

2008-08-11, 23:47:12 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!