Someone loves my blog! :)

Fick den här fina utmärkelsen av M!

Och så här går det till:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs you've nominated.

Det finns ju så många roliga och intressanta bloggar och jag surfar gärna runt i bloggvärlden men när jag skulle välja ut sju stycken att nominera blev det genast lite svårare. Vilka bloggar vill jag absolut inte missa? Vilka bloggar är "värda" den här nomineringen, dvs vilka skulle jag kunna säga mig "älska"?

Så här blev det:

Homeostas: En nära vän med många intressanta tankar, snygga bilder och dessutom en spännande nedräkning. :)

Liselott: En ganska ny bekantskap som skriver en härlig blogg med perfekt blandning av humor och allvar. Tar också väldigt fina bilder.

Anna: Ytterligare en nära vän som tyvärr bor väldigt långt bort, därför är det roligt att kunna följa med i hennes liv via bloggen. Speciellt kul är det att få följa lilla Elsas utveckling.

Heja Abbe: En för mig okänd person som skriver otroligt bra. En gripande, vacker och oerhört välskriven blogg.

MissyElliot: En klasskompis från studietiden som bloggar med en härlig mix av vardagsliv och humor, kryddat med två busungar.

Madickens Värld: Även detta en vän från studietiden. Hennes blogg är rena drömmen för inredningsintresserade.

Sofias tänkta tankar: En tjej som jag till en början bara kände till genom hennes bok. Hon visade sig vara en väldigt mångsidig person med många kloka tänkta tankar. En mycket välskriven och inspirerande blogg som inger stort hopp.
Postat av: MissyElliot

åh, tack så himla mycket. Gulle-du!

:-)

kramiz

2008-08-30, 16:44:17 - URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Victoria Bergman

1000-tack gumman!

Vad roligt att du också bloggar! Ska kolla in din blgg lite mer noga en annan dag när jag är lite mer befriad från mina två små pärlor! Hoppas att du mår väl! Kram så länge!

Victoria

2008-09-10, 23:15:28 - URL: http://madickensvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!