Trängsel, stress och bebis-relaxing

Tillbringade några hektiska förmiddagstimmar tillsammans med halva Stockholms befolkning (åtminstone kändes det så) i kö efter kö efter kö. Fick vänta en timme på banken för att göra ett ärende som tog ungefär tre minuter. Det verkade som att alla skulle göra sina ärenden just idag (sista dagen innan skolan börjar? Barnbidrag?) så det var trängsel och köer överallt.

Lyckligtvis fick jag sedan tanka bebis några timmar eftersom jag tog med mig lyxfika och åkte hem till C och lilla R. Oj vad mycket det händer på bara några veckor! Plötsligt är hon liksom inte bebis längre utan, ja - en person. :-) Hon var på ett strålande humör hela tiden men precis som med A:s lilla tjej var det svårt att fånga leendet på bild. Fast jag lyckades!


3 veckor               10 veckor             10 veckor
                             Tre veckor                   Tio veckor (lite dålig bildkvalité eftersom de är tagna 
                                                                med mobilkameran)

Postat av: Liselott

Åh vilka fina bilder och vilken söt bebis! Bra gosiga att hålla i. Och ja, dom växer väldigt fort. Kram Liselott

2008-08-19, 23:43:12 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Anna

Så fin hon är! Puh linnet har Elsa redan använt, shortsen är lite stora än, konstigt nog...;) Städar och donar inför söndag då det är dop.. pust

2008-08-20, 10:55:08 - URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Misen

Man kan ju hoppas! (om jobb alltså) Ja, jag är så vansinnigt godissugen just nu så det är helt otroligt. Kram!

2008-08-22, 14:48:34 - URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!