Det kom ett kort...

För en tid sedan beställde jag en katalog från företaget Kreativ Insikt. Idag landade den i brevlådan tillsammans med detta kort:

      


Deras "motto" är Omtanke och eftertanke och det stämmer verkligen. Det värmer i maggropen när en helt främmande person tar sig tiden att skriva ett sånt meddelande! För övrigt kan jag varmt rekommendera ett besök på deras hemsida eller i butiken.

Postat av: Emma

God morgon Jenny



Ja jag äslkar ockås deras saker försedda med tänkvärda ord och ljuvliga bilder som får själen att andas



Ha en underbar tisdag min vän och tack för att ärliga ord på min blogg. Jag blir såååå glad

kramar

Emma

2008-11-05, 05:27:36 - URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!