Sju saker ni (kanske) inte visste om mig

Inspirerad av M och Liselott  tar jag mig an "7-utmaningen". Den lyder som följer:

Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer sju saker ni (kanske) inte visste om mig:
1.
Jag är i det närmaste dubbelhänt. Enda gången som vänster inte riktigt funkar lika bra är när jag skriver för hand.
2. Jag kunde läsa flytande som femåring och fick alltid läsa textremsorna på TV för min granne.
3. Jag har simmat med vilda delfiner i deras naturliga miljö (vilket för övrigt var helt fantastiskt!)
4. Jag har aldrig rökt en cigarett (inget annat heller för den delen).
5. Jag har exakt 222 universitetspoäng.
6. Jag har tränat och tävlat i innebandy, basket, friidrott, luftgevärsskytte och bordtennis.
7. Jag älskar te och har ca 25 olika sorter hemma.

De flesta av mina bloggvänner verkar redan ha nåtts av utmaningen så sju stycken får jag inte ihop. Det är givetvis frivilligt men det skulle vara kul att se vad AnnaVictoria och Emma har för spännande hemligheter. :-)

Postat av: Emma

God morgon min vän :)

Kul att läsa lite mer om dig

Ja och som du såg på min blogg så har jag ju redan antagit den här skojig utmaningen

kramisar

Emma

2008-11-07, 08:27:37 - URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!