Ny-heter



Ett nytt år har sett dagens ljus. Fortfarande väldigt trevande och nytt men det har ändå tagit sin början. Jag tillhör den skara som inte avger några nyårslöften men det kommer ändå att bli ett annorlunda år, det vet jag redan nu. Ett relativt stort beslut är redan fattat. Jag kommer att inleda det nya året helt utan säkerhetslina. Den ska klippas av en gång för alla och det känns både skönt och jobbigt. 

2009 kommer att innehålla saker jag aldrig gjort förr och sakna vissa saker jag tidigare gjort. Jag ska följa mitt hjärta, släppa tryggheten i gamla invanda mönster och samtidigt öppna mig för nya lösningar, nya möten och nya upplevelser. Tänka i nya banor, vilket är både skrämmande och lockande. Jag är hoppfull likaväl som skräckslagen inför det som väntar. Och det som inte väntar.

"I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream..."


     
Postat av: Tina Stark

Älskade Jenny,

Vilken vacker sida du har. Bilden på ängeln är helt ljuvligt underbar. Jag är så glad för att du äntligen börjar finna din väg, även om det är på trevande ben. Du är på väg!



Jag önskar dig all lycka detta nya år 2009!!!



En varm kram till dig,

din vän Tina.

2009-01-06, 18:25:20 - URL: http://tinastarkecodesign.blogspot.com
Postat av: Anna och Elsa

Go Jenny! Hoppas vi får finnas vid din sida även detta nya år! vad är det för säkerhetslina? Stora kramar från oss här i söder

2009-01-07, 19:34:05 - URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

Låter som ett spännande år du har framför dig. Hoppas averkligen att det ska bli ett toppenår för dig och att du ska må bra...

kramiz

2009-01-18, 10:24:49 - URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Misen

Tack! Paketet smakade underbart, både det ätbara och det drickbara! Nej, månaden ut är väl inte så långt, men vi ska stämma av innan så får vi se hur det blir. Kram!

2009-01-20, 19:39:33 - URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!