Tillit

I min ägo har jag ett halsband som är lite mer än bara ett smycke. Jag köpte det för en tid sedan för att påminna mig själv om det som halsbandet står för och igår blev jag ytterligare påmind. En person som inte vet om att jag har det sa nästan exakt samma ord till mig, att ha i åtanke. Så jag antar att det är något jag verkligen ska försöka tänka på just nu eftersom det dyker upp flera gånger på det här sättet.

Halsbandet består av rosenkvarts, pyrit och bergkristall samt ett kinesiskt feng shui-mynt för god chi-energi och i beskrivningen står det; "För upplevelsen att du är älskad precis som Du är. Kärlek och framgång kommer ur att Du kan vila i det som är, vad det än är. Lycka till! Känn tillit!"


Postat av: Anonym

Klart att du är älskad som du är, har aldrig tyckt om dig bara för det du gör utan bara väldigt mycket för den du är! Kram! Och du är så välkommen när du vill.

2009-03-20, 21:40:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!