I'm standing strong and moving on...

Idag fick jag chansen att höra Sarah Dawn Finer live (visserligen utomhus och inte med världens bästa ljudanläggning men det räckte gott och väl). Vilken fantastisk kvinna, vilken röst, vilken utstrålning! Hennes nya album "Moving on" är personligt och ibland sårbart och utlämnande men det utstrålar, liksom hon själv gör, en enorm styrka som jag försöker inspireras av (med andra ord; I'm standing strong and moving on...).

Jag deltog även i mitt livs andra skivsignering (den första var nog när jag gick på högstadiet *s*). Jag kände mig lite som en tonåring men det var intressant att se hur enormt blandad publiken var. Barn och vuxna, tonåringar och pensionärer, pojkar och flickor, kvinnor och män.  

Exakt när sista tonen av "Moving on", som var sista låten, klingat ut öppnade sig himlen och regnet vräkte ner. Kanske var det ett subtilt tecken på att det är dags att gå vidare, inte bara bort från regnet. Vem vet...

     

     


...och så min personliga favoriter från albumet:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!