Tänk jag drömde en natt...

Som jag skrivit här tidigare fick jag, direkt när jag fick beskedet att jag skulle bli faster, känslan av att det var en pojke. Någon månad senare hade jag en oerhört levande dröm, där min bror och hans sambo fick en pojke som de skulle kalla för E.

Nu visade det sig mycket riktigt vara en pojke, men det fanns det ju en 50-procentig chans att min känsla skulle visa sig vara korrekt. Inga konstigheter med andra ord. Något som däremot är lite mer svårtolkat är det faktum att de faktiskt (efter mycket hemlighetsmakeri) offentliggjorde att pojken skulle heta - ja just det - E! Jag tappade verkligen hakan när de berättade. Jag hade nämligen hemlighållit min dröm för alla utom min mamma (som lovar och svär att hon inte sagt något till de blivande föräldrarna).

Lägg sedan till att jag vid ett tidigare tillfälle, för flera år sedan, drömt en liknande dröm om en nära vän, en dröm som sedan också visade sig slå in. Jag gör inga som helst anspråk på att besitta övernaturliga förmågor men det är inte utan att jag faktiskt undrar en smula över vad det här egentligen innebär...?


[Källa okänd]

Postat av: Anonym

det kommer jag håg när du drömde. det är helt ok om du drömmer de tsnart igen. Hade varit roligt med en nr 2.

2010-08-17, 19:05:08 - URL: http://frokennas.blogspot.com
Postat av: cicci

vad spännande att du kände så rätt!



tack ang filippa.. vi kämpar på här.. så synd om henne.. vill bara att hon ska få må bra <3 vi får se om undersökningen om en vecka säger något..



kram

2010-08-17, 19:45:28 - URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Postat av: Maria

Häftigt, jag är inte förvånad. Vi har alla tillgång till det där, vad det nu är, som poppar upp ibland. Jag hade ju en dröm när jag var gravid, innan vi visste vad det var för "sort" där en liten pojke sa: Här är jag, var inte orolig. Det är du som är min mamma! :) Och så kom han sen, lillplutten.

2010-08-17, 20:09:38 -
Postat av: Anamcara

Anna: Jag ska göra mitt bästa! :)



Cicci: Jag håller tummarna för er!



Maria: Vilken underbar dröm, han ville nog göra sig påmind lite i förväg. :)

2010-08-17, 22:58:54 - URL: http://anamcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!