Tisdagstema: Smycken

Det får faktiskt bli en favorit i repris idag, även om det inte är exakt samma bildval. Serien togs till ett annat tema häromveckan. På detta sätt bär jag med mig minnena, och saknaden, efter min farmor och mormor i stort sett varje dag. 





Fler smycken hittar du här:

TisdagsTema - av Anna

Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Oj så vackra gamla smycken.

Förstår att dom betyder mycket för dig.



Ha d gott.

2010-10-26, 19:30:31 - URL: http://rantamor.blogspot.com/
Postat av: Beppan

Snyggt fotade klenoder! Fint med minnen från båda!

Postat av: Pysselfarmor

Något liknande har jag aldrig sett...å så vackra. Förstår att de betyder mycket.

Postat av: Pialotta

Det är väl fint det.. så vackra och originella dina ringar och vilken lycka att få bära de där två:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!