Våga språnget...

Känner en väldig oro just nu inför ganska stora förändringar i livet, jag försöker att hålla mig lugn och "gilla läget" men det är svårt när oron sveper in. Jag upprepar mitt mantra om och om igen; "Jag vill! Jag kan! Jag ska!" och viljebiten är det inget tvivel om men jag svårt att tro på min förmåga. Nog för att viljan kan försätta berg (och det har jag gjort många gånger) men det finns saker den inte råder över och det är det som oroar mig...



Två låtar som betyder mycket för mig och som hjälper upp självkänslan en aning...


Postat av: Misen

Vännen, jag vet inte vilka förändringar det gäller, men jag vet att du klarar så mycket mer än du tror! Om du inte tror på din förmåga så ska du veta att jag gör det. Massor med energifyllda kramar!/M

2008-08-21, 09:42:53 - URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan bara hålla med M! Finns här, alltid!!

2008-08-21, 11:25:51 - URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Liselott

Mantran är bra, kör också med det även om det inte alltid funkar. Ställer mig framför spegeln och upprepar mitt mantra, kanske dagens mantra. Och hoppas på det bästa. :)



Tack för att du påminde mig om fotot i mitt blogginlägg! :D Jag har ändrat det nu. Fick in PS i min dator igår så fixade det i morse.



Kramisar Liselott

2008-08-21, 12:16:29 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Misen

En skön helg till dig med! Vi åker upp och hälsar på Rs mamma och Kenta i helgen, ska bli mysigt. Kram!

2008-08-22, 23:17:52 - URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Hope

Oro känner vi alla och det är bra men du måste ta språnget nu. Ren fakta: vill du framåt, så ta de möjligheter som "livet" gett dej nu och jobba på. Jag kommer inte "gulla" med dej nu ;) för det hjälper inte, utan nu är det Du som måste bestämma dej för hur Du vill att Ditt liv ska se ut. Det är tufft som satan att komma tillbaka, tro mej, jag vet, men det får inte avskräcka. Vill du må bra? Vill du tillbaka? Eller känns det tryggt att må dåligt? Det är frågor du måste ställa till dej själv och tänka på.



Du har nu fått alla möjligheter till att komma tillbaka och nu är det upp till dej vad du ska göra med allt du fått...



Kramkram

2008-08-23, 09:21:57 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!