Krabaten

Igår fick jag en trevlig, väldigt försenad, julklapp i form av ett kort:


Jag ska alltså bli faster i sommar, det är stort! Den lille går under arbetsnamnet Krabaten, även kallad Lusen. De blivande föräldrarna vill nämligen absolut inte veta vilken sort det är. Jag är dock fullkomligt övertygad om att Krabaten är en pojke, så ni får vara mina vittnen. Kom ihåg var ni läste det först! Eller inte, om jag har fel... ;-)


Postat av: cicci

sv: åååh vilken mysig present! grattis till att bli faster :)



jag måste säga ett stort tack för dina vänliga ord!! värmer i detta mörker kan jag säga dig..



hur mår du i din astma nu? känns som vintern verkligen satt sina spår!



men vore helt fantastiskt om du ville göra ett försök.. vill du ha något för det? jag har längtat efter en header så länge!!



jag gillar din blogg!hur stor ska en header vara? igen koll



sköt om i massor,

cicci



2010-03-14, 22:01:12 - URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh. så fint! Krabaten är ett bra arbetsnamn. Jag är så glad både för J och för dig, så kul att bli faster! Kram, kram

2010-03-29, 20:25:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!