Fototriss: Gissa temat

Min ursprungliga idé blev inte alls som jag hade planerat, på grund av (eller kanske tack vare?) en översocial katt. Jag hittade en bunt bilder i arkivet som passade väldigt bra in på det tema jag tänkt tolka och därför lägger jag helt fräckt ut två bidrag till denna veckas utmaning. Temat är alltså detsamma i båda versionerna, men vad? Och vilken version föredrar ni?


Version 1

                  


Version 2

               


Fler tolkningar hittar du på

Postat av: Jenny - Anam Cara

Temat är, som ni säkert redan listat ut; Vatten. Att sen båda versionerna råkade bli en kombination med katter var faktiskt en ren slump. :)

2011-01-14, 00:33:08 - URL: http://anamcara.blogg.se/
Postat av: Jah Hollis

Små katta-strofer, i alla fall den första. :-)

2011-01-14, 00:49:17 - URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!