Yoga

Nu är den första kursen över och jag har lärt mig en hel del. Inte trodde jag, när jag kämpade med solhälsningarna i början, att jag skulle ha tillägnat mig ytterligare ett antal intressanta positioner. (Med viss reservation för att jag knappast ser lika smidig ut som personen på bilderna...) Nu ser jag fram emot nästa kurs!


          

      

     

 

(klicka på bilderna  för att se dem i större format)
Postat av: Liselott

Jag har inget balanssinne. Jag skulle ramla ihop i en hög om jag försökte mig på dom där övningarna. Hahahahaha!! Kramis Liselott

2008-04-10, 15:19:00 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Önskar dig en trevlig helg! Solen skiner, men jag har städat så mycket så jag orkar inte gå ut. Men måste göra det snart för att hämta dottern. Kramis Liselott

2008-04-11, 14:22:35 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!