Juno

Lite sen som jag är såg jag filmen "Juno" häromdagen. Filmen i sig var visserligen ganska charmig med en duktig (ny?) skådespelerska (Ellen Page) i huvudrollen men det var musiken som fångade mig. Hela filmen var full av såna där härliga knasiga låtar som man troligtvis antingen älskar eller hatar. Jag älskar dem! Jag skulle kunna se filmen om och om igen bara för att lyssna på musiken. Nu fick det bli YouTube-versionerna vilket inte riktigt är samma sak men ändå.

Här är ett axplock:
 
 
(Official Trailer)

 
Barry Louis Polisar - "All I want is you"


Antsy Pants - "Tree hugger" 


Kimya Dawson - "Loose lips"
 

Michael Cera and Ellen Page - "Anyone else but you"
Postat av: Misen

Hej vännen, ja den filmen är verkligen jättebra. Kram!

2008-08-05, 10:34:43 - URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!