Kraftlöshet

Jag söker desperat efter svar, efter en lösning på den situation jag befinner mig i. Mina krafter sipprar sakta men säkert bort och jag vet inte hur jag ska förhindra det. Jag vet ju inte vad det är som tar så mycket energi!
Jag önskar att jag kunde doppa mig hel och hållen i ett vattenbad, för att hitta de små bubblor som vittnar om exakt var det där hålet som släpper ut så mycket energi finns.

Jag är vilse. Vilse i livet, vilse i mig själv, i min själ och min kropp. Ingetdera renderar några varmare känslor från mig för tillfället. Kroppen ser inte ut som jag skulle vilja och den fungerar heller inte som den ska. Det är inte normalt att ha febertoppar varannan dag i tre veckors tid eller att känna den förlamande tröttheten som jag släpar på. Och själen ska vi inte tala om. Den är försatt i karantän för tillfället eftersom jag inte orkar ta itu med alla de känslor som virvlar omkring.

Jag önskar att det fanns någon paketlösning, ett specialutformat program som kunde hjälpa mig att komma på rätt köl igen, att hitta rätt i livet. Någon eller något som kan hjälpa mig att se det jag inte ser och åtgärda det jag inte märker är fel. för något fel är det, så mycket vet jag. Jag vet bara inte vad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!