Namasté

Ikväll har jag varit på mitt första yogapass och hjälp vilken träningsvärk jag lär ha imorgon! Jag kände verkligen hur spänd jag var i varenda muskel i kroppen. Men det är väl då man behöver yogan som bäst och jag kommer definitivt att fortsätta. Det var en sån lugn och skön stämning och kändes tryggt eftersom vi är en sluten grupp på åtta personer, dvs det kommer att vara samma människor varje gång.
Jag fick lite problem vid första andningsövningen, det bara flimrade framför ögonen och jag trodde jag skulle svimma. Lite otäckt men det redde ut sig och resten av passet kändes bra.
Däremot kom jag på mig själv med att stressa direkt efteråt, snabbt iväg till tunnelbanan, snabbt iväg till tåget. Nästa vecka ska jag försöka att verkligen tänka på att ta det lugnt. Vad gör väl det om jag får ta tåget som går en halvtimme senare, egentligen? Jag måste lära mig att ta med mig yogan även utanför träningslokalen, att varva ner oftare och mer medvetet.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!