Yoga och målning

Då var yogapass nummer två avklarat, den här gången höll jag inte på att svimma. *s* Jag har inte riktigt kommit över känslan av klumpig elefant än men det ger sig väl med tiden. Jag känner i alla fall att yogan är rätt för mig och jag längtar redan till nästa vecka.
Jag är också väldigt nyfiken på kinesiologi (min yogainstruktör är även kinesiolog) och funderar på att testa en behandling.

Annars så pågår projekt utrensning och ommålning här hemma. Jag har införskaffat ett gäng vita IKEA-boxar för att få undan alla pocketböcker och minska antalet synintryck. Jag är annars en bokälskare som gärna vill ha alla böcker framme men min hjärna blir alldeles för stressad. Så nu börjar det bli lite snyggare.

Målningen ska jag ta tag i till helgen, jag har grundmålat några fläckar i taket men ska måla hela en gång till. Det är väl anledningen till att jag drar mig för att sätta igång, det är ju så fruktansvärt trist att måla tak... Jag vill helst sätta igång med väggarna direkt, där man ser nån skillnad, men taket måste ju logiskt och praktiskt sett målas först.

Ta hand om er!

image9
Postat av: Anna

Vi har med målat tak, eller Jens har gjort det. Meningen är att vi ska sätta upp tapeter i helgen, men i natt blev mannen min magsjuk så vi får väl se vad han orkar med. Vad ska du måla för färger? kram

2008-02-28, 08:00:38 - URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!