Rädda Barnen!

Jag hänger på M och passar på att göra lite reklam för Rädda Barnens nya kampanj mot barnaga (som idag endast är förbjudet i 24 - läs 24! - av världens 194 länder!!). På ett symboliskt (och kanske förlösande) sätt kan du klippa, sudda eller måla bort förövaren och samtidigt stödja kampanjen genom att skänka pengar.


Läs mer och/eller stöd kampanjen här

Se även Rädda Barnens senaste reklamfilm
(sedan filmen gjordes har ytterligare ett land - Costa Rica - stiftat en lag mot barnaga):
Postat av: Liselott

Stöder Rädda Barnen med bidrag av och till. Tycker att det är viktigt. Barnen är vår framtid. :)



Kram Liselott

2008-09-12, 11:38:27 - URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Misen

Hoppas du får en underbar helg du med! Ikväll är jag solokvist, så jag har laddat med en enorm påse godis och filmen The Bucket List, med Jack Nicholson och Morgan Freeman. Kan nog vara något! Stor kram från mig och magen!

2008-09-12, 16:22:55 - URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Otroligt att inte fler länder har lag mot barnaga. Brukar stödja rädda barnen emellanåt. Viktigt...



ps. Om du väntar lite innan du klickar på mina bilder så går det. Den blå ramen måste försvinna först... Varför vet jag inte...

kramiz

2008-09-12, 16:26:29 - URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!