Kristallterapi


(Bild från Kraftcenter)

Efter en intensiv kinesiologibehandling häromdagen gick jag förbi Kristallrummet, mest för att jag tycker det är ett så mysigt ställe att vara på. Direkt när jag kom in var det en sten som drog min uppmärksamhet till sig, både med sin färg och form. Så fort jag tog den i handen kände jag att jag måste köpa den. Den var min helt enkelt.

Det sägs att om man känner sig dragen till en viss kristall eller sten så brukar det vara just den man behöver och därför blev jag en aning skrämd men också styrkt när jag kom hem och googlade på stenens betydelse:


"Lepidolit har en dubbel effekt som tar bort negativa budskap eller förtrytelser från det förflutna som kan dröja sig kvar inom oss och skada vår självkänsla. Dessutom för denna kristall in människor som kommer att stödja och uppmuntra oss i våra nuvarande liv.
   Håll en Lavendel-lepidolit i handen när du är rädd att släppa taget, när du vill och behöver ha full tillit till livet självt och låta dig stiga eller falla i oändlighet. När du reser genom förflutet liv och möjliga framtider på din väg till ett nytt liv, ett nytt tänkande, en ny existens, ett nytt jobb, en ny partner kan du få stöd av Lavendel-lepidoliten. Den viskar lugnande ord, smeker dig över huvudet och viskar: "Även detta kan du gå igenom"."
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!