En dag på jobbet (eller ekvationen som inte gick ihop)

En avdelning.
3 sjuka kollegor.
17 kärnfriska och livliga barn.
Och så jag. 

Nämnde jag förresten att vi håller på att renovera vår hall och entré och att 37 barns alla extrakläder ligger i plastpåsar på personaltoaletten, att alla korridorer är överbelamrade med ytterkläder, galonkläder, vinterskor och gummistövlar och att vi släpat hyllor och instruerat målare hela dagen samtidigt som vi har försökt vara pedagoger?

Trött är bara förnamnet.

Men det blir i alla fall fint i hallen och alla mina 17 barn har lekt kiosk (en tom kartong kan användas till mycket!), byggt kapla-torn och haft mysigt ute i solen. 

Sa jag att jag är trött?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!