Ett år för mänskligheten...

För exakt ett år sedan klev jag på något darriga ben in på det som skulle bli min nya arbetsplats. Det visste jag förstås inte då, det var först och främst arbetsträning som gällde - att bara komma på fötter igen. Det visade sig vara ett hus med mycket hjärta, jag blev oerhört väl mottagen och jag blev kvar. Trots tuffa perioder "firar" jag idag 1-årsdagen!

Ett år för mänskligheten men eoner för mig. En milstolpe dit jag aldrig trodde jag mig aldrig om att kunna nå.
Så, grattis Jag!

Postat av: Lisen

Weeee!!!!! You go girl! =)

2009-09-03, 16:24:30 -
Postat av: Anna Fagö

Hejja och grattis!!

2009-09-05, 17:06:56 - URL: http://www.frokenannas.blogspot.com
Postat av: Maria

Yes! Härligt, Det är verkligen något att fira - det ska vi göra nästa gång vi ses! Kram!

2009-09-09, 18:45:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!