Torsdagsmacro: Is (...eller konsten att hålla huvudet kallt)

Min tolkning av denna veckas utmaning blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag väljer att visa den ändå. För att ge full rättvisa åt situationen krävs dock en bildserie med tillhörande förklaring. Jag hoppas att ni har överseende med det, samt att alla bilder inte riktigt kan räknas in i macroformatet. (Bilderna är klickbara.)


    
Det började bra, ett par hyfsade bilder blev det åtminstone....

   
...men, som ni kanske lärt er vid det här laget har familjen en mycket nyfiken medlem...

   
...jaha ja, det var den fotosessionen det...

  
...fast det kanske inte blev så tokigt trots allt?


Sensmoralen; se till att familjens fyrbenta och extremt nyfikna medlemmar hålls på behörigt avstånd om du tänker fotografera vatten eller andra saker som kan tänkas påverka inredningen om de hanteras på fel sätt. :-)

Fler, förhoppningsvis inte lika långdragna, tolkningar hittar du här.
Postat av: Livsgnistan

Hahaha.... jag det gäller att inte vara ute på hal is... men ha det glatt ändå! ;) När jag tittade på den första bilden utan att förstora så såg mina ögon på något underligt sätt "ett foster" och jag tänkte vad har det med is att göra?? o hur fotade hon det??? Så galet det blir när man tittar lite väl fort på nåt. Härligt isiga bilder! och såklart de duger finfint till temat is!! :)

2010-12-08, 09:10:10 - URL: http://torsdagsmacro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!