Fototriss: En resa

Jag lyckades missa tävlingen den här veckan också, men det tog sin lilla tid att komma på hur jag skulle tolka temat. Eftersom datorn är full av resebilder hade det legat nära till hands att plocka favoriter därifrån men till sist fick det bli en resa som jag gör (minst) två gånger om dagen.

Bildkvaliteten är långt ifrån bra eftersom förutsättningarna var minst sagt knepiga men förhoppningsvis förmedlar bilderna istället en känsla för hur en helt vanlig dag kan se ut för en pendlare i Stockholms utkanter. Utlämnad åt vädret och SL blir varje litet steg en resa i sig och tillsammans gör de en ynklig sträcka på 9 km till en drygt två timmar lång strapats. Så bildserien talar nog sitt tydliga språk när det gäller drömresmål...



Ett minne blott.  


I väntan på en buss som, tja,
kommer när den kommer.


I väntan på nästa väntan.



Fler resor hittar du på

Postat av: Barbro S

Läckra bilder på dina resestrapatser. Så ni har redan fått snö i Stockholm också.

2010-11-25, 10:55:59 - URL: http://konstbarbro.blogg.se/
Postat av: Adela Karlsson

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03, 20:26:34 - URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!