Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag

Jag har förmånen att ha världens troligtvis mest fantastiska arbetsmiljö, nämligen kombinationen skog och fyraåringar. I "vår" skog märks årstidernas växlingar väldigt tydligt och vi dokumenterar flitigt allt som händer. Idag, som var en riktigt regnig och blåsig höstdag, passade jag på att vara lite extra flitig för att få ihop en trio temabilder (men eftersom jag använde jobbkameran fick kreativitet den här gången gå före kvalitet...)

De flesta träd har tappat sina löv men vissa vägrar ge sig, exempelvis dessa envisa asplöv som fick bli ramen för veckans triss (notera även att det börjar komma nya knoppar!):


Strax norr om Stockholm, 3 november 2010

     
(bilderna är som vanligt klickbara)


Nyfiken på hur det ser ut i andra delar av Sverige? Titta här:

Postat av: Kristina

Vissna löv blir mycket finare på foto än i verkligheten!

2010-11-03, 19:48:34 - URL: http://irkirk.wordpress.com
Postat av: Lena

Fin triss!

2010-11-04, 18:52:26 - URL: http://rollmar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!