Tisdagstema: Resa

Det tog en stund att komma på hur jag skulle tolka detta tema. Eftersom datorn är full av resebilder hade det legat nära till hands att plocka favoriter därifrån men riktigt så förutsägbar ville jag inte vara. Då jag även deltar i Fototriss, som denna vecka hade nästan exakt samma tema ("En resa"), väljer jag helt enkelt att fortsätta på det spåret och visa upp en resa som jag gör (minst) två gånger om dagen. 

Bildkvaliteten är långt ifrån bra eftersom förutsättningarna var minst sagt knepiga men förhoppningsvis förmedlar bilderna istället en känsla för hur en helt vanlig dag kan se ut för en pendlare i Stockholms utkanter. Utlämnad åt vädret och SL blir varje litet steg en resa i sig och tillsammans gör de en ynklig sträcka på 9 km till en drygt två timmar lång strapats.







Fler resor hittar du på
tisdagstema.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!