Torsdagsmacro: Bokstäver

Den som känner mig vet att jag är svag för poesi, som ju egentligen inte är något annat än just bokstäver. Bokstäver kombinerade på ett sätt som väcker känslor, både positiva och negativa. Bokstäver som för mig är livsviktiga, både för konsumtion och produktion.

Mitt bidrag den här veckan blir en studie av en av mina favoritpoeter (just den här dikten är inte direkt någon favorit men den passade väl in i temat):


(Guldstjärna till den som kan identifiera dikten och poeten!)

Fler bokstäver hittar du här.

 

Postat av: Ellie Åkerman-Currie

Klart att JAG kommer ihåg dig..:)Hur mår du?Dana minns dig också;hon tyckte mkt om dig.

Stor kram

2011-03-23, 23:10:24 - URL: http://www.ellieakermancurrie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!